بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» معرفی سریال سوپرنچرال

معرفی سریال سوپرنچرال

سریال آمریکایی Supernatural

سوپرنچرال (به انگلیسی: Supernatural) (به معنای فراطبیعی) یک مجموعهٔ تلویزیونی ترسناک/درام با بازیگری جرد پادالکی در نقش سم وینچستر و جنسن اکلس در نقش دین وینچستر است، برادرانی که شیاطین و دیگر اشکال ماورا طبیعی را شکار می کنند. این سریال به عنوان یک سریال پر طرفدار امریکایی هم اکنون با داشتن امتیاز۶/۸ در طول ۷ سال در ۷ فصل در ۱۴۵ قسمت توسط شبکه ی cw ساخته و در طول مدت پخش توسط توسط سه شبکه ی CW ITV، WB ،Warner Bros توجه بسیاری از افراد به خصوص قشر جوان جامعه را به خود جلب کرده است .


داستان فصل اول به این‌گونه آغاز می‌شود که ۲۰ سال قبل یک شیطان به مری وینچستر مادر سم و دین وینچستر حمله می‌کند و او را می‌کشد. پس از ۲۰ سال، پدرشان که از زمان مرگ همسرش به شکار موجودات شرور فرا طبیعی مشغول شده، حین یک شکار گم‌شده است. دین، از سم کمک می‌خواهد ولی سم به علت مسائل قبلی با پدرش، نسبت به رفتن با دین بی‌میلی می‌کند. سرانجام سم برای کمک موافقت می‌کند و برادرها رهسپار می‌شوند. زمانی که به دنبال پدرشان می‌گشتند، جسیکا دوست‌دختر سم، طی حادثه‌ای ماورا طبیعی، مشابه حادثه‌ای که برای مادرشان اتفاق افتاد، کشته می‌شود. سم به خاطر ناتوانی در محافظت از او احساس گناه می‌کند؛ درنتیجه از دانشگاه رفتن منصرف می‌شود تا چیزی که دوست‌دخترش را کشته است را شکار کند. در حین جستجو برای موجودی که جسیکا و مادرشان را کشته است، سم و دین به دنبال پدرشان می‌گردند و از طریق جنگ با شیطان‌های ماورا طبیعی به دیگران کمک می‌کنند. آن‌ها به همه جای آمریکا سفر می‌کنند و به‌تدریج شواهدی را می‌یابند که باعث پیدا شدن پدرشان می‌شود.

داستان اصلی فیلم روایت کننده سرگذشت دو برادر است که در سفر به شهر های مختلف به شکار کردن و نابود ساختن ارواح ،شیاطین ، خدایان و … می پردازند.

جرد پادالکی در نقش سم وینچستر: پسر کوچک خانواده وینچستر و شخصیت اصلی داستان که به شکار شیاطین می رود.

جنسن اکلس در نقش دین وینچستر: پسر بزرگتر خانواده که از سم 4 سال بزرگتر است و از همان 4 سالگی مسئول مراقبت از سم بوده است و حالا با هم در شکار هیولاها همکار هستند.

کپشن های خاص در مورد حسادت برای پست اینستاگرام مطلب مرتبط کپشن های خاص در مورد حسادت برای پست اینستاگرام

میشا کالینز در نقش کاستیل: به صورت فرستاده ای از طرف خدا در فصل چهارم سریال پدیدار می شود و با شخصیت ها همراه می شود .در واقع با ورود او سریال تم مسیحی می گیرد.

مارک پلگرینو در نقش لوسیفر/جک: فرشته رانده شده از درگاه خدا است. از او با عنوان پدر شیاطین نام برده می شود.

الکساندر کالورت در نقش جیک: او یک نفیلیم و فرزند لوسیفر است. برادران وینچستر به او کمک می کنند تا کنترل قدرت هایش را به دست بگیرد.

مارک شپرد در نقش کراولی: او پادشاه جهنم است و در فصل پنجم به سریال اضافه می شود.

ین سریال 5 بار برنده جایزه انتخاب مردمی آمریکا (People's Choice Awards, USA) و 3 بار نامزد جایزه امی شده است.




بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) مشاهده