ثروتسازی با هیپنوتیزم

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» معرفی سریال سوپرنچرال

معرفی سریال سوپرنچرال

معرفی سریال Supernatural

بعد از 15 فصل، Supernatural رسما به پایان رسید.قسمت آخر  سریال از 19 نوامبر از شبکه CW پخش شد. پس از پایان این سریال، طرفداران به شبکه های اجتماعی سر زدند تا درباره آنچه اتفاق افتاد بحث کنند. برای تعداد زیادی از طرفداران ، پایان سریال یک قسمت ناامید کننده برای نمایش طولانی مدت بود.

این درام تلویزیونی در مورد دو برادر وینچستر ، سام و دین است که توسط پدرشان ، جان ، تربیت شده اند. وقتی پسرها جوان بودند، مری، همسر او توسط یک موجود شیطانی فوق طبیعی به قتل رسید. 22 سال بعد برادران راهی سفر شدند و در این راه با شرارت مبارزه کردند تا پدر اخیرا گمشده خود را پیدا کنند. وقتی سرانجام با آنها ملاقات می کند، سپس نشان می دهد که او می داند مادر آنها را ، یک دیو کشته است در همین حال ، سام شروع به ایجاد توانایی های ترسناکی می کند که به نوعی با شیطانی که مادرش را به قتل رساند و برنامه های مرموز آن مرتبط است. پدر آنها در اثر معامله با همان شیطانی که همسرش را کشته بود ، درگذشت.

برخی از طرفداران احساس کردند که پایان "Supernatural" مطابق با استانداردهای نمایش نیست

بلافاصله پس از پایان سریال ، طرفداران Supernatural نظرات خود را در اینترنت ارسال کردند. برای بسیاری از طرفداران ، پایان سریال Supernatural نتیجه ناامید کننده ای بود.

طرفداران ناراحت هستند که کاس در پایان سریال نبود

در هجدهمین قسمت از فصل آخر ، "ناامیدی" ، کاس پس از اعتراف به احساسات خود نسبت به دین ، ​​یک لحظه خوشبختی واقعی را تجربه می کند.

به همین دلیل ، برخی از طرفداران امیدوار بودند که کاس ممکن است در پایان سریال ظاهر شود. با این حال ، در این قسمت فقط چند بار از کاس نام برده می شود.


طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن مطلب مرتبط طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن



بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) مشاهده