دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» سریال LOVECRAFT COUNTRY

سریال LOVECRAFT COUNTRY

معرفی LOVECRAFT COUNTRY

LOVECRAFT COUNTRY  یک ادغام موفقیت آمیز ژانرها است.

این نمایش ، منعکس کننده برخورد ژانرهایی است که در رمان راف دیده می شود که آنها را با تجربه یک خانواده سیاه پوست در جنوب شیکاگو در هم می آمیزد.

این سریال با آتیکوس فریمن ، یک جوان سیاه پوست و کهنه کار، که در تلاش برای یافتن پدرش است که به طرز مرموزی ناپدید شده آغاز می شود. تنها یک سرنخ از پدرش که نامه ایست عجیب که او را به کشف میراث خانوادگی خود در اردهام ، ماساچوست دعوت می کند ، شهری که از نقشه پاک شده، باقی مانده است.

آتیکوس را عمو جورج خود که مأموریت خود را دارد و یک راهنمای سفر سیاه پوست به سبک کتاب سبز می نویسد و دوست دوران کودکی اش، لتیتیا همراهی می کنند. در هر نوبت سفر ، گروه با برتری طلبان سفید پوست قاتل و هیولاهای وحشتناک روبرو می شوند.

از آنجا یک سری اتفاقات وحشتناک رخ می دهد که شما را در لبه صندلی خود نگه می دارد. شما هرگز نمی دانید چه چیزی در گوشه و کنار آن کمین کرده است - آیا این یک کلانتر نژادپرست خواهد بود یا یک دیو انگلی؟ در این دنیا هر چیزی ممکن است.

در واقع،Lovecraft Country  مسائل ترسناک و نژادی را به روشی سرگرم کننده و در عین حال عمیقاً قابل تأمل درهم آمیخته است. به نظر می رسد تلاش آگاهانه ای وجود دارد که باعث شود بیننده ترس و اضطراب مداومی را که آمریکایی های آفریقایی تبار در نژادپرستی احساس می کنند ، تجربه کند. این تمثیل های آشکار و ناراحت کننده مبارزات نژادی امروز در آمریکا به ویژه در دوران Black Lives Matter اهمیت دارد. این سریال به اشکال بسیار مختلف نژادپرستی موجود در ایالات متحده از تبعیض استخدام گرفته تا محله های فقط سفیدپوستان پرداخته است. از همه قابل توجه تر ، در تمام مدت سریال، تمرکز بر شدت خشونت پلیس، با شخصیت های شرور و خطرناک که اغلب افسران پلیس هستند وجود دارد.

طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن مطلب مرتبط طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن

به هر حال ، این سریال توسط جردن پیل تهیه شده است - كارگردانی كه قبلاً شاید به خاطر محبوب كردن ژانر ترس و وحشت شناخته شده باشد. با Lovecraft Country ، دقیقاً مانند فیلم Get Out and Us ، زندگی سیاه پوستان را در آمریکا به روشی به تصویر می کشد که توسط شخص دیگری انجام نمی شد. او یک کار ظریف را توسعه داده است.

 

 


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب مشاهده